زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 2:48 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 44
نویسنده پیام
gilas آفلاین



ارسال‌ها : 14
عضویت: 5 /8 /1391
روش برتر سئو کردن سایت و بالا بردن بازدید سایت


در هر کسب و کار اینترنت ، SEO و یا بهینه سازی موتورهای جستجو ،یک امر ضروری است. با استفاده از تکنیک های جستجو می تواند به صورت تصاعدی چند بازدیدکننده برای سایت خود داشت و برای وب سایت خود در هر هفته ، هزاران بازدید کننده داشت. 
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) روشی است که کمک به بهبود رتبه بندی وب سایت در لیست موتورهای جستجو میکند. انواع مختلف از لیست هایی که در صفحات نتایج موتورهای جستجو ، مانند : تبلیغات ، پرداخت برای هر کلیک و نمایش دادن نتیجه ی جستجو آن . 
و همینطور استفاده از جستجوگرها می تواند مقدار بازدید کنندگان از سایت را که بر روی فعالیت هایی که سایت در نظر دارد عمل می کند را افزایش می دهد. 

سایت ها که اهداف مختلفی را برای بهینه سازی جستجو دنبال میکنند نیز وجود دارند. برخی از سایت های جستجو برای همه نوع از ترافیک است. یک استراتژی SEO که در محدوده گسترده است و می تواند به نفع سایت های که تحت پوشش منافع گسترده ای مانند دایرکتوری ها و نشریات هستند عمل کنند. از طرف دیگر ، اکثر سایت ها تلاش میکنند تا به حداکثر برسانند کلمات کلیدی خیلی خاص را در صفحاتشام. که بتوانند محصولاتشان را بفروشند.معمولا تمرکز بر روی ترافیک به خوبی انتخاب شده ، از کیفیت مطلوب فروش منجر می شود، و اجازه می دهد تا به تبلیغ در کسب و کار بیشتر به کشیده شوند. 

اهمیت داشتن رتبه بالا را برای سایت تبلیغ کننده را نمی توان به اندازه کافی تاکید کرد. متاسفانه ، یک گروه از صاحبان سایت بر این باورند که سایت خود را میتوانند به رتبه های بالا ببرند و تبلیغات بالا کنند(که به صورت کلی این باور غلط است). 

دیگر افرادی که آگاه هستند که آنها حضور به اندازه کافی در موتورهای جستجو ندارند نمی دانند که ممکن است برای رسیدن به رتبه بندی که می خواهند خیلی راه های ساده تر و کاربردی تر و کاملتری و همینطور پر درآمد تری را پیش رو گرفت… 

پس باید به دنبال چه تکنیک کاربردی و طلایی بود تا توانست با فعالیت کم و ساده و ارزان بیشترین سود را بدنبال داشت؟ در اینجا برخی از آنهایی که مفید ترین هستند را بیان میکنیم: 



۱٫ تگهای عنوان باید در یک راه خلاق نوشته شده است. در واقع باید با قوی ترین اهداف کلمه کلیدی را ایجاد کرد. این تگ های مهم وب سایت این است که آن را به بهینه سازی بکار می آید. کلمه کلیدی خاص وب سایت است که در حال بهینه سازی است که با آنها برچسب عنوان داده شده است.میتوان گفت که هر سایت باید برچسب عنوان مربوط به خود را داشته باشند آنگاه یک رکن را دارد و کم بالامی رود. روی تگ ها خیلی فکر کنید . چون گوگل به تگ های بیهوده رتبه نمی دهد ! بلکه آنها را محروم هم می کند. 



۲٫ با دقت کلمات و عبارات از تگهایی که به نام Alt معروفند استفاده کنید. تگهای Alt واقعا اجباری نیستند ولی آنها برای مرورگر متن ارائه شده است زیرا تصاویری که در مرورگرهای وب نشان داده نمی شود آنگاه تگ Alt هستند که اطلاعات را به کاربران می دهند. قاعده در تگهای Alt ، نسبتا ساده است : تنها عبارات کلیدی و یا کلمات کلیدی باید در تگهای Alt قرار داد. مفاصل ممکن است باعث شود که یک سایت در نتایج جستجو ناپدید می شوند و یا از سیستم جستجو حذف شوند و بروند به صفحات خیلی دور . 



۳٫ مدیریت چگالی(تراکم) کلمه کلیدی: کلید واژه چگالی درواقع همان درصد اشغال شده توسط کلمات کلیدی و یا عبارت کلید واژه در یک صفحه وب است. در حالت ایده آل ، کلمات کلیدی هستند که یک بار در تگ عنوان و بار دیگر در متن توپر استفاده می شود. کلمات کلیدی باید در بالای صفحه قرار گیرد و عبارات می تواند در هر پاراگراف قرار داد گیرد . 



۴٫ تعیین اندازه حجمی مناسب برای صفحه سایت:سرعت باز شدن سایت یک عنصر حیاتی برای موفقیت یک سایت است ، و آن برای هر دو گروه ، هم بازدید کننده و هم موتورهای جستجوگر مهم است. 



۵٫ ایجاد قالب های غنی و کامل برای صفحات: موتورهای جستجو به نوع قالب و تعداد پست ها و کلمات داخلی آنها خیلی حساسند و باید حتما صفحات در ۲۰۰ تا ۵۰۰ کلمه نگهداری می شود. محتوا باید در رابطه به بازار یا حتما عنوان مربوطه ایجاد شده باشد. اگر نباشد زمانی که بازدید کننده وارد سایت میشود و میرود را موتور اندازه می گیرد. اگر زمان کمتر از یک زمان خاص باشد معلوم میشود که عنوان مربوطه با خواسته ی کاربر که جستجو کرده در تضاد بوده در نتیجه با وبمستر برخورد میکند. در کل مطالب باید مرتبط با مطالب دیگر که در سایت وجود دارد باشد. 



۶٫ طراحی سایت برای بیننده جذاب است: همه تلاش ها در بهینه سازی بیهوده است در صورتی که سایت های طراحی شده ضعیف طراحی شده باشند و اگر متن و محتوای آن برای آنکه بیننده مطلب را بخواهد بخواند سخت باشد. متن مطالب باید بیش از محتوای HTML در وب سایت وجود داشته باشد. و همینطور قالب باید با تمامی مرورگرها قابل روئیت باشد به صورت درست. لازم به ذکر است که اکثر موتورهای جستجو از جاوا اسکریپت و فلش دورند.. 



۷٫ دوری از تکنیک های بد: با استفاده از آنها می تواند یک سایت لیست سیاه موتورهای جستجو را دریافت کنید. اسپم به هیچ وجه نباید استفاده گردد، و روش های زیر باعث در نظر گرفته هرزه نگاره از طرف موتور جستجو می شود: صفحات مشابه ، متن های کوچک و یا نامرئی ، cloaking ، استفاده از عبارت های کلیدی در تگ نویسنده و غیره 
تبلیغ یکی از ساده ترین راه های مبارزه ی موفق هست را هم باید مد نظر داشت. سایت باید آسان برای مخاطبان ،قابل پیگیری و خواندن ، و باید شامل محتوای مربوطه به نیاز کاربر باشد. 

امضای کاربر :
پنجشنبه 25 آبان 1391 - 14:38
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | روش برتر سئو کردن سایت و بالا بردن بازدید سایت | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS