loading...
پیکسل گرافـــ|متفاوت ترین مرجع گرافیکی ایران
آخرین ارسال های انجمن
علی مدیحی بازدید : 64 شنبه 09 دی 1391 نظرات (3)

بر اساس تجربه ای که نویسنده در طول سالیان متمادی در محیطهای جاوا کسب کرده است، بسیاری از برنامه نویسان جاوا برخی از مفاهیم کلیدی و پایة جاوا را نمی دانند درحالیکه برخی از آنها چندین سال در حال توسعة جاوا هستند. به نظر نویسنده، هر برنامه نویس جاوا که جاوای استاندارد را آموخته است یا در حال پیاده سازی با استفاده از جاوای استاندارد است باید نکات کلیدی و پایة زیر را بداند.

برای خواندن مطلب به صورت کامل به ادامه مطلب بروید...

علی مدیحی بازدید : 85 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

در این ساعت از پیکسل گراف بنابه در خواست کاربران کتاب آموزش تصویری طراحی و ساخت یک وب سایت به صورت کامل در فتوشاپ رو آماده کردم که شما با دیدن این آموزش می توانید یک وب سایت حرفه ای و زیبا را در فتوشاپ طراحی نمایید.


علی مدیحی بازدید : 45 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

من که خودم تو هر مطلب از سایتم حداقل یک عکس استفاده میکنم و گاهی اوقات تو هر مطلب یه ۵ ، ۶تایی عکس هستش ، تقریبا تمام وب سایت ها همینن ، خوب حالا که اینطوره باید عکسامونو با فرمت صحیح ذخیره و آپلود کنیم تا هم حجم کمی داشته باشند و در عین حال کیفیت خوبی هم داشته باشند.خوب این امر جز با آگاهی از فرمت صحیح عکس ها میسر نمیشه ، که امروز من مطلبی برای شما آماده کردم که قصد داره در مورد این موضوع بیشتر بحرفه ، پس با ما باشید !

تفاوت فرمت های مختلف عکس gif-png-jpg

علی مدیحی بازدید : 135 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

34 دانلود کتاب آموزش طراحی پوسته برای وردپرس

در این پست برای شما کاربران گرامی کتاب آموزش ساخت پوسته برای وردپرس رو آماده کردم که شما با مطالعه این کتاب الکترونیکی می توانید به راحتی شروع به طراحی قالب وردپرس کنید.این کتاب رو جناب آقای حسین میری ترجمه کرده اند که یکی از بهترین خود آمموزها در زمینه آموزش وردپرس می باشد.اطلاعات بیشتر در ادمه همین مطلب.

علی مدیحی بازدید : 15 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

اسکریپت

زبان های اسکریپتی برای ارائه تحولات و ایجاد پویایی در صفحات وب ایجاد شدند . این زبان ها از روی زبان های برنامه نویسی ساخته شدند و بهمین دلیل دارای تشابه بسیاری با هم هستند . این زبان ها در اصل نمونه کوچک شده زبان های مادر خود هستند . تعدادی از فرمان ها و امکانات زبان های بزرگ در این زبان ها حذف شده اند . مثلا امکان نوشتن فایل یا پاک کردن فایل ها برروی سیستم کاربر مانند زبان های برنامه نویسی وجود ندارد . البته این زبان ها برای استفاده در زمینه کاری شبکه طراحی شده اند و حذف این دستورات علل خاصی ( از جمله بالا رفتن امنیت و ... ) داشته است .

 

VB Script

این زبان نمونه کوچک شده زبان VB است و کسانی که با ویژوال بیسیک کار کرده اند در یاد گیری این زبان بیشتر راه را پیموده اند و کافیست تفاوت های آن را با ویژوال بیسیک یاد گیرند . این زبان برای افزودن افکت به صفحات وب نیز کاربرد دارد . ولی کاربرد برتر آن در نوشتن برنامه های سمت سرور است که بر اساس تکنولوژی ASP صورت میگیرد . این زبان به عنوان زبان پیش فرض برای نوشتن صفحات ASP است . یاد گیری این زبان برای کسانی که تا کنون برنامه نویسی نکرده اند بسیار آسان است و شروع بسیار خوبی برای ورود به دنیای برنامه نویسی است .

JAVA Script

این زبان ساختاری شبیه زبان C دارد و بیشتر برای ایجاد افکت بر روی کامپیوتر کاربر استفاده میشود (Client-side) .احتمالا تا کنون سایت هایی را دیده اید که در آن کلمه خاصی دنبال موس میدود . یا هنگام وارد شدن به آن سایت مرورگر شما در صفحه ویندوزتان میلرزد . این قبیل کد ها که فقط روی سیستم کاربر اجرا میشوند و نیازی به پردازش توسط سرور ندارند را کد های سمت کاربر (کلاینت ساید) میگویند . البته این زبان نیز قابلیت های استفاده به صورت server-side را داراست . اما چون استفاده از زبان VBSآسانتر است معمولا از VBS  برای نوشتن برنامه های سرور-ساید استفاده میشود . یکی از تفاوت های این دو زبان در طرز نوشتن حروف است . در VBS تفاوتی ندارد که دستورات را با حروف کوچک یا بزرگ بنویسید ، اما در JavaScript اگر دستوری که با حروف کوچک است با حروف بزرگ بنویسید با Error در صفحات خود مواجه میشوید.برای دیدن قدرت زبان JavaScript میتوانید از سایتAnfyTeam دیدن کنید . این سایت همچنین امکان دانلود برنامه ای برای ساخت افکت های جاوا اسکریپت خود را در اختیارتان میگذارد .

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما به قالب کدام سرویس وبلاگدهی نیاز دارید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 628
  • بازدید کلی : 15,537