loading...
پیکسل گرافـــ|متفاوت ترین مرجع گرافیکی ایران
آخرین ارسال های انجمن
علی مدیحی بازدید : 229 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

همان طور که میدانید ابزار گوگل ترجمه یک ابزار حرفه ای و آنلاین برای ترجمه سایت به زبان های مختلف است، قابلیت ترجمه سایت یکی از بهترین راهها برای افزایش بازدید است چون افراد از کشورهای مختف هم میتوانند از سایت شما استفاده کنند و بعد از استفاده از این روش به سرعت تاثیر آن را در بازدیدتون خواهید دید. امروز قصد داریم آموزش گذاشتن کد ترجمه گر گوگل روی وبسایت یا وبلاگ شما رو بزاریم پس با ما همراه باشید.

 

علی مدیحی بازدید : 19 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

23 افزونه برتر گوگل کروم برای طراحان وبگوگل کروم تقریبا 4 سال تمام است که با سرعت باورنکردنی به محبوبترین مرورگر بین کاربران وب تبدیل شده است. طراحان وب و توسعه دهندگان وب نیز می بایست از همان ابتدا پا به پای این مرورگر آمده و فرآیند طراحی های خود را بر پایه آن نیز بنا می کردند.

اگرچه بسیاری از طراحان وب با مرورگر فایرفاکس راحتتر هستند ، اما نباید سریع و سبک بودن گوگل کروم را نادیده گرفت که مطمئنا هیجان طراحی وب را با سرعت خیره کننده خود دو چندان خواهد کرد.

خوشبختانه ابزارها و افزونه های خوبی که برای مرورگر Firefox ساخته شده اند ، برای مرورگر Chrome نیز طراحی و تعبیه شده اند که از این نظر شاید الان دیگر نتوان گفت افزونه های خوبی برای کروم پیدا نمی شود !

در اینجا ما لیستی از چندین افزونه ناب و بهترین اکستنشن های ( Extensions ) مرورگر کروم را برای دسته طراحان وب و توسعه دهندگان وب تهیه و معرفی کرده ایم که با استفاده از آنها می توانید در روند برنامه نویسی و فرآیند طراحی خود لذت و امکانات بیشتری را ببرید.

اگر هم از دوستداران فایرفاکس هستید که در پست ” 14 افزونه محبوب فایرفاکس برای طراحان وب سایت ”  چندین نمونه از افزونه های فایرفاکسی معرفی شده است.

علی مدیحی بازدید : 14 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

14 افزونه محبوب فایرفاکس برای طراحان وب سایتمرورگر موزیلا فایرفاکس در واقع یک مرورگر بسیار محبوب است ، به ویژه در میان طراحان وب و توسعه دهندگان. به طور کلی Firefox یک انتخاب خوب و عالی برای طراحان وب است که با افزونه ها و پلاگین های متعدد کار را برای همه راحت و آسان تر کرده است که یکی از عوامل محبوب بودن این مرورگر ، کتابخانه بزرگی از افزونه هایست که تجربه کار با آن را دلنشین تر می کند.

بسیاری از افزونه های مفید و کاربردی در سطح وب وجود دارد ، اما بهترین افزونه فایرفاکس که بتواند به یک طراح وب یا توسعه دهنده وب کمک کند ، چیست؟

این سوالی است که امروز در اینجا با معرفی چندین افزونه و پلاگین محبوب در بین طراحان وب به آن می پردازیم که می توانند بازده کاری شما در حین طراحی وب را افزایش دهند.

علی مدیحی بازدید : 22 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

مجموعه ی فوق العاده تصاویر الفبای زیبا ساز برای وبلاگ.همین طور که می بینید این تصاویر الفبای زیبا را می توانید در وبلاگ خود در بین مطالب استفاده کنید که زیبایی و جذابیت خاصی به وبلاگ شما دهد.

برای استفاده از تصاویر:
ابتدا کنار عکس مورد نظر کلیک چپ کرده و موس را به طرف دیگر تصویر بکشید به طوری که که تصویر مورد نظر آبی رنگ شود سپس دقیقا بر روی تصویر مورد نظر راست کلیک کنید و گزینه Copy را فشار دهید . سپس به بخش پست مطلب جدید یا بخشی که میخواهید نوشته های خود را در وبلاگ بگذارید رفته و در محلی که مایلید تصویر در آنجا به نمایش در آید راست کلیک کرده و گزینه Paste را فشار دهید ، سپس مطلب خود را ثبت یا ارسال کنید.

توجه :در صورت باز نشدن هر یک از تصاویر بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را فشار دهید

نمونه:

برای دریافت به ادامه مطلب بروید...

علی مدیحی بازدید : 15 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

سلام دوستان . 
امروز براتون یه کد آوردم که تبلیغات بلاگفا رو حذف میکنه.
بلاگفا هم هرگز نمیتونه این کد رو غیرفعال کنه . چرا نمیدونم.
به هرحال من کد رو براتون میزارم فقط نظر یادتون نره
درضمن این کد رو باید در قسمت ویرایش قالب وارد کنید . من هم هیچ مسئولیتی در قبال تعطیل شدن وبلاگتون به عهده نمی گیرم.

 

کد در ادامه مطلب...

علی مدیحی بازدید : 13 سه شنبه 30 آبان 1391 نظرات (0)

عرض سلام و ادب خدمت عاشقان حضرت حافظ , امروز کد فال خواجه حافظ شیرازی رو براتون در نظر گرفتم. از مهمترین خصوصیات این سیستم بهینه شده ,کم حجم بودن ، زیبایی و عدم نمایش لینک سازنده ی کد به طور مستقیم و آزار دهنده در وبلاگ شماست، در ضمن کد زیر رو در هر جایی که خواستید می تونید قرار بدید .

 وکد پس از قرار داده شدن در قالب وبلاگتان به صورت زیر نمایان خواهد شد:

فال حافظ

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما به قالب کدام سرویس وبلاگدهی نیاز دارید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 647
  • بازدید کلی : 15,556