loading...
پیکسل گرافـــ|متفاوت ترین مرجع گرافیکی ایران
آخرین ارسال های انجمن
علی مدیحی بازدید : 49 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)

Blog Skin

جهت مشاهده ودانلود به ادامه مطالب رجوع کنید

سلام دوستان مثل همیشه امیدوارم حالتون خوب باشه!
قبل از هرچیز پیشاپیش نوروز،این عید باستانی رو بهتون تبریک میگم.
به همین مناسبت تصمیم گرفتم یک آموزش در این زمینه آماده کنم و به بهانه عید نوروز تکنیکهایی در زمینه فتوشاپ رو یادتون بدم اگه خدا قبول کنه…
در این آموزش شما نحوه طراحی سبزه سفره هفت سین رو یاد خواهید گرفت و با ابزار Brush و اختیارات مربوط به اون بیشتر آشنا خواهید شد.البته من سبزه ای که در این آموزش طراحی کردم خوب از آب در نیومد به این دلیل که خیلی سریع میخواستم به نتیجه برسم اما شما اگر وقت بیشتری برای کار بزارید میتونید خیلی بهتر از من طراحی کنید قصد من فقط این بود که شما رو با ابزارهای مختلف فتوشاپ آشنا کنیم.بهرحال امیدوار هستم که از این آموزش لذت ببرید و عید برهمه شما خوش بگذره…
در ضمن این آموزش عیدی CGTV.ir هست به کاربران عزیز…

دانلود ویدئوی آموزشی

دانلود برای مشاهده بروی آیفون

مشاهده آموزش از طریق نرم افزار ITunes

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما به قالب کدام سرویس وبلاگدهی نیاز دارید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 641
  • بازدید کلی : 15,550