loading...
پیکسل گرافـــ|متفاوت ترین مرجع گرافیکی ایران
آخرین ارسال های انجمن
علی مدیحی بازدید : 38 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

شبکه های اجتماعی و سئو

مطالب مشابه امروزه یکی از مشکلات اساسی برای وبمسترها شده. البته شاید هنوز کسانی باشن که به عمق فاجعه پی نبردن ولی خوب باید قبول کنیم که گوگل روی این مسئله حساس شده. منظور از مطالب مشابه اینکه به طور مثال شما تو سایتتون ۲ صفحه مجزا برای یک مطلب و یا محصول داشته باشید. اول از همه اگه میشه باید این اتفاق نیفته و مطالب مشابه نداشته باشیم ولی حالا فرض را بر این میزاریم که سایت شما طوریه که این اتفاق توش میفته. حالا میخوایم کاری کنیم که مجبور نشیم روی بیاریم به حذف مطالب مشابه!

این روشی که میخوام در موردش صحبت کنم هم به درد کاربرای سایت میخوره و هم به درد موتورهای جستجو. البته امیدوارم!

برای این کار لازمه که شما میزان لایک یا اشتراک گذاری و … اون صفحه در یکی از شبکه های اجتماعی معتبر را در هر ۲ صفحه قرار بدید (در حالت کلی در همه صفحات). البته بهتره این شبکه ها فیسبوک، توییتر و یا پلاس گوگل باشه. چون اینها معتبر ترین ها هستن و خوب برای اون قسمت موتورهای جستجو بیشتر به کار میان ولی حالا که ما تو استفاده از این شبکه های اجتماعی تو سایت ها محدودیت داریم میشه به نسخه های وطنی هم امید بست!

حالا کار به چه صورته؟ خیلی ساده. وقتی تعداد لایک ۲ صفحه مشابه، با هم فرق داشته باشه، نشون میده که اینها یکی نیستن. بزارید با یک مثال بهتر منظورم را برسونم. یادتونه تو نوشته افزونه حذف مطالب تکراری مثالی از همین سایت سئو زدم که ما باید تقریبا هر ۴ ماه یکبار پستی با عنوان “آپدیت پیج رنک گوگل” بدیم و خوب عنوان یکسان میشه و امکان زیادی داره محتوا هم یکسان باشه. حالا با این روش میشه نشون داد این مطالب که عنوان و محتوای یکسانی دارن، متفاوت هستن!

درسته در مورد اثر بخشی این روش مطمئن نیستیم ولی خوب ضرری هم نداره. پس اجراش کنید.

موفق باشید

علی مدیحی بازدید : 85 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

در این ساعت از پیکسل گراف بنابه در خواست کاربران کتاب آموزش تصویری طراحی و ساخت یک وب سایت به صورت کامل در فتوشاپ رو آماده کردم که شما با دیدن این آموزش می توانید یک وب سایت حرفه ای و زیبا را در فتوشاپ طراحی نمایید.


علی مدیحی بازدید : 45 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

من که خودم تو هر مطلب از سایتم حداقل یک عکس استفاده میکنم و گاهی اوقات تو هر مطلب یه ۵ ، ۶تایی عکس هستش ، تقریبا تمام وب سایت ها همینن ، خوب حالا که اینطوره باید عکسامونو با فرمت صحیح ذخیره و آپلود کنیم تا هم حجم کمی داشته باشند و در عین حال کیفیت خوبی هم داشته باشند.خوب این امر جز با آگاهی از فرمت صحیح عکس ها میسر نمیشه ، که امروز من مطلبی برای شما آماده کردم که قصد داره در مورد این موضوع بیشتر بحرفه ، پس با ما باشید !

تفاوت فرمت های مختلف عکس gif-png-jpg

علی مدیحی بازدید : 31 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

همانطور که می دانید سایت اکسا یکی از سایت های قدرتمند تجزیه و تحلیل ترافیک و گزارشات سایت های اینترنتی می باشد که بعد از پیج رنک گوگل مهم ترین شاخص برای یک سایت می باشد.امروز قصد دارم تا توضیحی کوتاه درباره نحوه رتبه بندی الکسا و همینطور آموزش بالا بردن رنک و رتبه اکسا سایت شما رو آموزش دهم.

افزایش رنک و رتبه الکسا

علی مدیحی بازدید : 18 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

گوگل پاندا و گوگل پنگوئن چیست ؟ و این دو چه کاری انجام میدن و اصلا چه جور الگوریتم هایی هستند ؟ با هم چه فرقی دارند ؟ چگونه وب سایت خودمان را بهینه با این دو کنیم ؟

اینها چیزهایی است که امروز می خوایم در موردش حسابی صحبت کنیم.اگر وب سایت یا وبلاگی دارین و در مورد این دو چیزی نمی دونید پس حتما تا آخر مقاله با ما باشید.

گوگل پاندا و گوگل پنگوئن چیست ؟

علی مدیحی بازدید : 40 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

سایت,سایت سئو,سئو,سئو قالب

سئو بودن قالب برای افزایش بازدید و همینطور ایندکس شدن صفحات در گوگل بسیار مهم می باشد. و در عین حال کاری سخت و وقت گیر است. اما شاید ما بعد از سئو کردن قالب خودمان فکر کنیم که قالبمان کامل سئو شده هست و دیگر نیازی به سئو کردن نیست. اما سایتی که امروز به شما معرفی خواهیم کرد، به صورت آنلاین قالب شما رو چک کرده و مشکلات سئوی آن را به همراه درصد سئو بودن به شما خواهد گفت. همچنین می توانید آیکن درصد سئوی سایت خود را نیز بگیرید و در سایت خود قرار دهید. برای مشاهده سایت به ادامه مطلب بروید.

علی مدیحی بازدید : 135 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

34 دانلود کتاب آموزش طراحی پوسته برای وردپرس

در این پست برای شما کاربران گرامی کتاب آموزش ساخت پوسته برای وردپرس رو آماده کردم که شما با مطالعه این کتاب الکترونیکی می توانید به راحتی شروع به طراحی قالب وردپرس کنید.این کتاب رو جناب آقای حسین میری ترجمه کرده اند که یکی از بهترین خود آمموزها در زمینه آموزش وردپرس می باشد.اطلاعات بیشتر در ادمه همین مطلب.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما به قالب کدام سرویس وبلاگدهی نیاز دارید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 632
  • بازدید کلی : 15,541